(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

امان از دست مارمولک بازی خانمها!!!!

البته این مطلب به نوعی درس عبرتی برای آقایون است که مراقب جونور بازیهای خانمها، حتی اگه پری یا حوری بهشتی هم بودند به شدت باشند!

 

چرا؟!

برای اینکه

..............

............

..........

........

......

....

..

.

یک زوج در اوایل 60 سالگی، در یک رستوران کوچیک رمانتیک سی و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودن...

ناگهان یک پری کوچولو قشنگ سر میزشون ظاهر شد و گفت:

چون شما زوجی این چنین مثال زدنی هستین و در تمام این مدت به هم وفادار موندین، هر کدومتون میتونین یک آرزو بکنین.

خانم گفت: اووووووووووووووووه! من میخوام به همراه همسر عزیزم، دور دنیا سفر کنم.

پری چوب جادووییش رو تکون داد و...

اجی    مجی    لا ترجی

دو تا بلیط برای خطوط مسافربری جدید و شیک   QM2در دستش ظاهر شد.

حالا نوبت آقا بود، چند لحظه فکر کرد و گفت:

خب، این خیلی رمانتیکه ولی چنین موقعیتی فقط یک بار در زندگی آدم اتفاق می افته، بنابراین، خیلی متأسفم عزیزم ولی آرزوی من اینه که همسری 30 سال جوانتر از خودم داشته باشم.

خانم و پری واقعاً ناامید شده بودن ولی آرزو، آرزوه دیگه!!!

پری چوب جادوییش و چرخوند و ...

اجی     مجی    لا ترجی

و آقا 92 ساله شد!

پیام اخلاقی این داستان:

مردها شاید موجودات ناسپاسی باشن،

ولی پریها...

 مؤنث هستند!!!!!!!!

آقایون عزیز!! مراقب باشید

عین کف وان حموم وقتی یک خانم زیبا دیدید کف نکنید !!


نظرات 2 + ارسال نظر

ثبت دامنه رایگان برای و بلاگ شما
سلام به تمامی دوستان عزیز ...
اگر دوستان تمایل دارن که
وبلاگشون به دامنه (رایگان) وصل بشه آدرس وبلاگ و ایمیلشون رو
برام در بخش نظرات یا تماس به من ثبت کنن...
دامنه شما:
Name Weblog
www.YourName.Tk
در خواست شما برای ثبت دامنه حداکثر 10 ساعت طول می کشه ...

sevda 11 اردیبهشت 1389 ساعت 18:48 http://arians.blogsky.com

سلام دوست عزیز واقعا مطالب جالبی می نویسی . قش کردم از خنده اگه موافقی تبادل لینک کنیم بیا تو وبلاگم خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد