(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

تصویر جالب از اسکی روی آب دو نفره !!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز11 22 فروردین 1389 ساعت 19:35 http://axactor.mihanblog.com

سلام.ماشا الله بابا چه کردی با وبت[دست][دست][دست][دست]

کارت داسته بابا.مطالب وبت خیلی عالیه.[گل][گل][گل][گل][گل]

امیدوارم تو کارت پاینده باشی.[گل][گل][گل][گل]

اسم من مهناز. ممنون میشم که به وبلاگ منم سری بزنی.

این ادرسشه:http://axactor.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

دعوتت میکنم که عضو گروه یاهوی بزرگم بشی.

این گروه رو با هدف برقراری ارتباط میان یه جمعیت بزرگ برای تبادل اطلاعات

و اشنایی بین هم برای فعالیت های گسترده ایجاد کردم.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو شی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

فقط مونده تبادل لینک کنیم.منو با اسم

زیباترین عکسهای بازیگران ایرانی لینک کن.

[گریه][گریه][گریه][گریه]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

گلم منتظرم ها.زود بیا


………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|…….اینم وسیله ....….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد