(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

وقتی دختر ها و پسر ها دور هم خلوت می کنند!!!

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند چی میگن؟؟!!


- بدبخت حسین دلت بسوزه همون دختری که به تو پا نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم


- وای پسر ! این دختره دانشجو که توی کلاس ماست رو دیدین عجب هیکلی داره !


- من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم .


- ...ها ! حوصله مون سر رفت ! دو تا ...شعر بگین تا بخندیم !


- یک سی دی توپسی گیرم اومده که خیی باحاله . جدیدترین شوی جنی فر لوپر و شکیراست .



- بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی میپوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه . وقتی هم که توی دانشگاه را میره هیچکی رو تحویل نمیگیره . باید حالشو بگیریم ....بهش!



- ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره فقط دنبال خونه خالی میگردیم .


- بچه ها من میخونم شماها دست بزنید ... توی کوچمون دختره قد بلنده ...


- بر و بچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم

-دیشب جاتون خالی.مامانم اینا نبودن یه غذای توپ!!! درست کردم.فقط یه کم زیادی رو گاز موند که اونم مهم نیست.نمیدونید ته دیگ تخم مرغ چه خوشمزه هست!
 

 

 

وقتی دخترا دور هم خلوت میکنن چی میگن ؟؟؟


- مهشید دیشب دوست پسرت بهت زنگ زد ؟/ نه یه هفته هست بی محلی میکنه / تودلش میگه/ خاک تو سرت آخه خودم مخشو زدم


- راستی یه پسره ای هست بدجورمایه داره هر کاری میکنم بی محلی میکنه / سعی کن جلوش تو جمع خود شیرینی کنی شاید خوشش بیاد


- همه دخترای فامیلمون ازدواج کردن فقط من موندم چی کار کنم آخه / خب خاک توی اون سرت تو هم مثل ما خودتو بند یکی از همین پسرای دانشکده کن دیگه


- راستی دیشب تو مهمونی هانیه خاک تو سر لباسهای مد پارسال رو تنش کرد ه بود کلی بهش خندیدیم / بر عکس دوست پسرش اینقدر ماهه حیف اون پسر واسه اون کاش ماله من بود


- راستی الهه قرار بود گلچین کامل کارهای گلزار رو واسم بیاری چی شد؟ / آخ الهی که من قربونش بشم . تا دو روز دیگه میاد دستم


- الان هیچی دیگه نداری / چرا کلیپ ها و عکس های حسین تهی رو رو DVD دارم میخوای؟ / جون الهه راست میگی بده من


- راستی کامران هومن جدید ندادن ؟/ نه فعلاً


- دیشب بابام خواستگارم رو رد کرد   چرا ؟ / اونا مهریه رو قبول نکردن بابام هم گفت نه اصلاً فکر من نیستند   / آخه با خودشون نگفتن الان دیگه شوهر پیدا نمیشه ؟ چقدر بی فکرن ها / حاصل 3 سال زحمتم به باد رفت


- اینها همه رو ول کنید دعا کنید مخ اون بچه مایه دار بزنم نونم تو روغنه /چرا مگه‌؟ / دیونه حداقل یه کارت شارژ رو که برام میخره/ بعدشم اگه خودمو بتونم واسه همیشه بهش بندازم که فوق العادست


نظرات 3 + ارسال نظر
حج 18 آبان 1388 ساعت 14:10 http://www.hojatwebs.blogsky.com

سلام کلیکیدم من هم!!!!!!!!!!!

توحید 22 آبان 1388 ساعت 11:25

عکسهای سری ۲۳و۲۲ نیست

فروشگاه اینترنتی os. خرید اینترنتی نرم افزار ، بازی ، فیلم ، سریال و ..... با قیمت استثنایی .
به ازای هر 5000 تومان یک خرید به دلخواه انتخاب کنید .
لذت خرید آنلاین را با ما تجربه کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد