(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

داستان چهار دانشجو (طنز)


چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند.

اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است. بنابراین تصمیم گرفتند ... استاد خود را پیدا کنند وعلت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند.

آنها به استاد گفتند:«ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرومان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم.»

استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد امتحان بدهند.

چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند...

آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند، سپس ورقه را برگرداندند تا به سوالی که 95 نمره داشت پاسخ بدهند.

            سوال این بود: کدام لاستیک پنچر شده بود ؟!

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام.وب قشنگی دارید.اگه لینک باکس اتوماتیک من ( ساری باکس ) رو هم بذارید وبتون قشنگتر هم می شه.اگه خوشتون اومد برید و ساری باکس ( لینک باکس اتوماتیک ) رو بذارید تو وبتون و بعد لینکتون رو ارسال کنید.
نکته : اگه آمار وبتون در روز کم تر از 200 هست لینک روزانه(می شه لینک نقره ای(بین 200 تا 500) یا برنزی(از 100 تا 200) که بستگی داره به آمارتون) و اگه بیشتر از 200 هست لینک تابت( می شه لینک طلایی(بین 500 تا 1000) یا لینک ویژه(از 1000 تا 3000)اگه آمارتون 3000 به بالا هست ، باکسم رو بذارین و بعد تو فرم تماس با من ، آدرس وب و آدرس بنرتون رو برام ارسال کنین تا بنر رو بذارم در ضمن یه عنوان هم بدین تا یه لینک طلایی هم بهتون بدم.) ارسال کنید.اگه ساری باکس رو بذارید خوشحال می شم.ممنون
اگه مشکلی داشتین با آیدی من تماس بگیرین :
ebrahimwj
لینک باکس اوتماتیک ساری باکس
http://saribox.gigfa.com
http://saribox.gigfa.com/box

علی 24 تیر 1388 ساعت 16:29

چرا سری عکسهاتون یکب در میون یه دست من می رسه من سری عکسهای 9 و 11 را ندیدم ولی سری عکسهی 10 و 12 به هم ایمیل شده
خواهش می کنم با توجه به اینکه من همیشه در نظرتت شرکت می کنم و روی لینک تبلیغات کلید می کنم سری عکسهار کامل به من ارسال کنید

به علی 25 تیر 1388 ساعت 17:56

حقته!!!

رسول ترابی 28 تیر 1388 ساعت 20:07

سلام
مرحبا به ان استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد