(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

(( با یه کلیک یه عمر حالشو ببر ))

کل اینترنت تو یه وب ؟!!!!!

بچه هم بچه های قدیم !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش 21 تیر 1388 ساعت 15:51

سلام دوست خوبم.
سلام دوست بلاگ اسکاییم!
همایش بزرگ بلاگ اسکاییها رو دیدی؟
کدوم همایش؟به این لینک برو:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
شرایط تبادل لینک با سایت زاویه با روزانه 1000 بازدید کننده در روز در صفحه اول سایت اومده.توهم میتونی به جمع ما بیای.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

علی 21 تیر 1388 ساعت 17:38

بچه جون بزار بزرگتر بشی بعدا برو دنبال حال

صادق 22 تیر 1388 ساعت 00:30 http://www.filteror.blogsky.com

سلام به شما هم وطن ایرانی من



من مدیر سایت فیلترور صادق هستم . وبلاگتون رو نگاه کردم . خوشم اومد . حالا حاظرم با وبلاگ زیبای شما تبادل لینک کنم . خوشحال می شم که با وبلاگ شما تبادل لینک کنم . اگر قبول

می کنی وبلاگم را با اسم :



فیلترور



لینک کن بعد به من با استفاده از قسمت نظرات وبلاگم خبر بده . یه سری هم به وبلاگ من بزن . فراموش نکنی که هم اسم هم آدرس وبلاگتو بنویسی و بنویس که با چه اسمی لینکت کنم .


قربونت برم







مدیر سایت فیلترور صادق www.filteror.blogsky.com خدا نگهدار

pix2pic 23 تیر 1388 ساعت 00:55 http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
بعد از 32 روز بیش از2229عکس
(بزرگترین مرجع عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!
باهر شرایطی هم که باشی باهات تبادل لینک میکنم!
زود باش منتظرم بدووووووووو

sahar 1 مرداد 1388 ساعت 09:21

عکس ها جالبن ولی اکثرا تکرای هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد